Заходи у лютому 2022
Трибуна депутата
20.12.2021
ЗАГИБЛІ УЧАСНИКИ АТО/ООС
28.08.2021
АТО-актуальні матеріали
23.02.2022
Увага! Все що стосується COVID-19
21.02.2022
Публічні фінанси
21.02.2022
Адміністративна комісія інформує
11.02.2021
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН НА МІСЯЦЬ
16.02.2022
Децентралізація влади
02.09.2016
Громадська рада
07.02.2022
Консультації з громадськістю
23.10.2021
анонс подій
Заходи у лютому 2022
20 лютого в Україні на державному рівні вшановують День пам’яті Героїв Небесної Сотні, згадуючи найтрагічніші дні масових розстрілів протестувальників під час Революції Гідності 2013-2014 років.
опитування
Чи на сьогоднішній день у Вас є необхідність в отриманні соціальної допомоги?
ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
12.08.2021
Товариство
з обмеженою відповідальністю «Тройка» інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1.
Інформація про суб’єкта
господарювання
|
Водозабірна свердловина |
Глибина |
Інт. водо-притоку |
Показники |
||||
Статич. рівень |
Дебіт дм3/с |
Дебіт м3/добу |
Зниження |
Пит. дебіт м3/добу |
|||
12-371 |
26,0 |
13,8-26,0 |
14,9 |
2,66 |
230 |
0,05 |
4600 |
1 пр (12-433) |
44,0 |
38,6-44,0 |
15,9 |
4,72 |
408 |
0,5 |
816 |
Родовище «Каховка» мінеральних природних столових вод. За хімічним складом води сульфатно-хлоридно-гідрокарбонатні магнієво-кальцієво-натрієві з мінералізацією 0,5 – 0,9 г/дм3, вміст гідрокарбонат-іонів 272,5 – 329,4 мг/дм3, сульфат–іонів від 40,3 до 132,3 мг/дм3, хлорид–іонів – 78,3 – 133,9 мг/дм3, іонів магнію – 30,4 – 44,0 мг/дм3, іонів кальцію – 52,1 –82,0 мг/дм3, іонів натрію і калію – 66,6 – 114,3 мг/дм3. Використовуються для розливу в якості мінеральної природної столової води під назвою «Каховка».
Ділянка «Каховка-2» Каховського родовища питних підземних вод. За хімічним складом питна вода із свердловини № 1 пр (12-433) хлоридно-гідрокабонатна магнієво-кальцієво-натрієва з мінералізацією 0,6 - 0,8 г/дм3, вміст основних іонів при цьому становив: гідрокарбонат-іонів - 272,6 – 311,0 мг/дм3, сульфат–іонів містилось від 46,0 до 126,0 мг/дм3, хлорид–іонів – 80,8 – 165,0 мг/дм3, іонів магнію – 30,4 – 45,0 мг/дм3, іонів кальцію – 46,0 – 70,0 мг/дм3, іонів натрію і калію – 69,0 – 133,0 мг/дм3. Загальна жорсткість води змінювалася в межах 5,1 – 7,0 ммоль/дм3. Підземні води ділянки «Каховка-2» відповідають вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної призначеної для споживання людиною».
Будова каптажу. Цегляні споруди підземного типу розміром 1,2 х 1,4 х 1,5 та 2,1 х 2,9 х 2,4 м. В свердловинах встановлені глибинні насоси, металеві водопідйомні труба діаметром 32 і 89 мм. Гирла свердловин закриті герметичними оголовками, на горизонтальних ділянках яких встановлені манометри, крани для відбору проб води, зворотні клапани. Свердловини обладнані станціями для автоматичного керування насосом.
Режим експлуатації водозабору – цілодобовий, в залежності від технологічних потреб. Використання підземних вод для власних господарсько-питних і виробничих потреб та мінеральних природних столових вод для промислового розливу.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
ТОВ «Тройка» проводить видобування питних підземних вод з родовища «Каховка» мінеральних природних столових вод та з ділянки Каховка-2» Каховського родовища питних підземних вод з метою видобування питних підземних вод придатних для власних господарсько-питних і виробничих потреб та мінеральних природних столових вод для промислового розливу.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлені відповідно діючого законодавства України, а саме:
- забрудненню атмосферного повітря: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі;
- утворенню відходів: мінімізація утворення, облік та утилізація;
- ґрунти, поверхневі та підземні води: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин, відсутність інтенсивного прямого впливу, виключення забруднення поверхневих та підземних вод;
- акустичний вплив: в межах допустимих рівнів шумового навантаження;
- дотримання меж санітарно-захисних зон;
- дотримання меж зон санітарної охорони (ЗСО) родовища «Каховка» та розроблених санітарних заходів, які були затверджені рішенням сорок восьмої сесії шостого скликання Каховської міської ради. Рішення від 28.11.2013р. № 900/48;
- дотримання правил пожежної безпеки;
- забезпечення виконання вимог ДБН В.2.5.-74:2013;
- дотримання умов дозволу на спеціальне водокористування;
- дотримання умов протоколу ДКЗ України від 17 травня 2018 № 4391 щодо підтвердження експлуатаційних запасів мінеральних підземних вод родовища «Каховка» та питних вод ділянки «Каховка-2» Каховського родовища;
- дотримання умов спеціального дозволу на користування надрами від 30.12.2011 № 5451 (наказ від 23.04.2019 № 129 (внесення змін);
- дотримання розроблених кондицій мінеральної природної столової води «Каховка» та вимог щодо безпечності для здоров’я людини відповідно ДСТУ 878-93 «Води мінеральні фасовані. Технічні вимоги».
Щодо технічної альтернативи 1: Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.
Щодо технічної альтернативи 2: Не розглядається.
Щодо територіальної альтернативи 1, 2: Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
Планованою діяльністю не передбачається проведення заходів з еколого-інженерної підготовки, оскільки планована діяльність стосується існуючого об’єкта. Видобування питних підземних вод придатних для власних господарсько-питних і виробничих потреб та мінеральних природних столових вод для промислового розливу проводиться з 2004 року, тому інженерна підготовка і захист території здійснюється вже існуючою інфраструктурою.
Щодо технічної альтернативи 1. Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.
Щодо технічної альтернативи 2. Альтернатива не розглядається.
Щодо територіальної альтернативи 1, 2. Територіальні альтернативи не розглядаються.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів:
- клімат і мікроклімат – процес видобування питних підземних вод та мінеральних природних столових вод не є діяльністю, що має значні виділення тепла, вологи, газів, що володіють парниковим ефектом і інших речовин, викиди яких можуть вплинути на клімат і мікроклімат в прилеглій місцевості;
- повітряне середовище – видобування питних підземних та мінеральних природних столових вод не має постійних джерел викидів забруднюючих речовин у атмосферне повітря;
- геологічне середовище – вплив на геологічне середовище обмежується площами ділянок родовища та глибиною видобування вод;
- водне середовище – експлуатація свердловин може призвести до незначного зниження рівнів підземних вод водоносного горизонту. У зв’язку з чим, необхідно вести фактичний облік відбору підземних вод, дотримуватися режиму санітарної охорони підземних вод від забруднення, видобуток підземних вод не повинен перевищувати величини експлуатаційного дебіту. Забір води має здійснюватися в затверджених нормативах. Загалом, не прогнозується порушення загального гідродинамічного стану підземних вод;
- водовідведення - комунально-побутові та виробничі стоки надходять до очисних споруд КВУ «Каховський водоканал». Скидання стічних вод у водні об’єкти немає. Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від планованої діяльності не передбачається.
- ґрунти – утворення відходів, та подальше поводження з ними;
- природно-заповідний фонд – в межах ділянки родовища території та об’єкти природно-заповідного фонду відсутні;
- рослинний та тваринний світ – вплив відсутній;
- навколишнє соціальне середовище – вплив на місцеву економіку (забезпечення потреб промисловості, забезпечення робочими місцями населення, відрахування податків до бюджетів);
- навколишнє техногенне середовище – пам’ятки архітектури, історії і культури, зони рекреації, культурного ландшафту та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу об’єкту відсутні.
Щодо технічної альтернативи 1. Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.
Щодо технічної альтернативи 2. Альтернатива не розглядається.
Щодо територіальної альтернативи 1, 2. Територіальні альтернативи не розглядаються.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку довкілля»
Друга категорія видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля п.3 частини 3 ст.3 (видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах надання їм земельних ділянок);
10.
Наявність підстав для здійснення
оцінки транскордонного впливу на
довкілля (в тому числі наявність
значного негативного транскордонного
впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного
негативного транскордонного впливу
(зачеплених держав)
Підстав
для здійснення оцінки транскордонного
впливу на довкілля немає.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідає ст. 6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII та Додатку 4 Постанови КМУ від 13.12.2017 р. № 1026 в обсязі достатньому для підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля". Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом що най-менше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
Оголошення щодо конкурсу з відбору субєктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)
Оголошення щодо конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності з оцінки земельних ділянок (з метою викупу)