Звіт про виконання міського бюджету за 2018 рік
28.03.2019
У 2018 році досягнуто позитивних тенденцій у виконанні міського бюджету як за доходами так і за видатками. Завдяки перевиконанню міського бюджету з власних надходжень на протязі звітного періоду, збільшено фінансовий ресурс міського бюджету за 2018 рік на загальну суму 5736,0тис.грн (загального фонду бюджету – 5677,4тис.грн, спеціального фонду бюджету - 58,6тис.грн.
За звітний період фактичне виконання доходної частини загального фонду міського бюджету (з урахуванням надходжень міжбюджетних трансфертів) склало 332244,4тис.грн, що становить 101,7% до планових показників (326567,0тис. грн). У порівняні з 2017 роком надходження доходів міського бюджету збільшено на 38459,0тис.грн (13,1%).
План з власних та закріплених доходів загального фонду бюджету за 2018 рік виконано на 105,7%, при плані 138702,4 тис.грн фактично отримано 146562,7 тис.грн, перевиконання становить 7860,3 тис.грн. У порівняні з 2017 роком надходження таких доходів міського бюджету збільшено на 18937,9тис.грн (14,8%).
Традиційно в структурі доходів загального фонду міського бюджету найбільшу питому вагу займає податок на доходи фізичних осіб - 65,5%.
За 2018 рік фактичні надходження по податку на доходи фізичних осіб виконані на 105,8%, при плані 90757,0тис.грн. фактично надійшло 95985,2 тис.грн, міським бюджетом додатково отримано 5228,2тис.грн, до факту 2017 року (80118,5тис.грн) виконання склало 119,8%, надходження до бюджету збільшились на 15866,7 тис.грн, за рахунок збільшення розміру мінімальної заробітної плати проти 2017 року з 3200грн у 2017 році до 3723 грн у 2018 році.
Фактичні надходження акцизного податку за 2018 рік складають 10210,4тис.грн., до фактичних надходжень 2017 року (9969,5 тис.грн.) виконання складає 102,4%.
План по місцевим податкам в цілому виконаний на 105,5%, при плані 33859,0тис.грн фактично надійшло 35709,9тис.грн, бюджетом додатково отримано 1850,9 тис.грн.
Найбільшу питому вагу в структурі місцевих податків і зборів - 60,5% займає єдиний податок. За 2018 рік фактичні надходження (21608,2тис.грн.) склали 108,1% до плану (19980,0тис.грн.), до факту 2017 року (17693,3тис.грн), надходження збільшились на 3914,9 тис.грн, або на 22,1%, що пояснюється збільшенням розміру мінімальної заробітної плати.
Плата за землю в структурі місцевих податків і зборів займає 38,0 %.
При плані 13450,0тис.грн, фактично надійшло 13578,6тис.грн, бюджетом додатково отримано 128,6тис.грн, до факту 2017 року виконання складає 94,9%, надходження зменшено на 727,3тис.грн, що пояснюється переведенням окремих земельних ділянок із оренди у власність, зміною цільового призначення землі та у зв’язку із цим зменшенням коефіцієнту функціонального призначення.
У 2018 році додатково залучено до доходів загального фонду міського бюджету кошти у сумі 818,4тис.грн від розміщення на депозитному рахунку ПАТ «Державного ощадного банку України» 10000,0тис.грн.
Обсяг надходжень міжбюджетних трансфертів до загального фонду міського бюджету за 2018 рік становить 185681,6тис.грн, а це 55,9% від загального обсягу доходів загального фонду бюджету. У порівнянні з 2017 роком надходження міжбюджетних трансфертів збільшено на 19521,0тис.грн ( 11,7%).
Отримано у звітному періоді субвенцій з державного та обласного бюджетів на соціальні програми (допомоги сім’ям з дітьми, пільги та субсидії населенню на оплату ЖКП та інші соціальні виплати ) – 144033,4тис.грн, що складає 98,6% до планових призначень, освітню субвенцію – 37290,3тис.грн (100,0% до плану), субвенцію на забезпечення якісної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 847,1 тис.грн (100,0% до плану), субвенцію на забезпечення житлом дітей –сиріт – 1570,1 тис.грн (100,0% до плану), субвенцію на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами - 541,3 тис.грн(88,5% до плану), інші субвенції з місцевого бюджету – 1265,4 тис.грн (94,1% до плану).
До спеціального фонду міського бюджету надійшло 10315,7 тис.грн (100,6% до плану) коштів спеціального призначення, у тому числі: на спеціальні рахунки міського бюджету – 4373,5 тис.грн (до бюджету розвитку - 3937,4тис.грн – 103,6 % до плану) та на рахунки головних розпорядників коштів – 5942,2 тис.грн (96,8% до кошторисних призначень) власних надходжень бюджетних установ.
Виходячи з обсягів залучених коштів за 2018 рік, залишків коштів на початок року, видатки міського бюджету по загальному фонду проведено на загальну суму 322701,7 тис. грн (97,9 % до планових призначень), по спеціальному фонду – 31459,1 тис.грн (79,1 % до планових призначень), у тому числі по бюджету розвитку - 25323,5 тис.грн ( 77,7 % до плану).
У порівнянні з 2017 роком обсяг видатків загального фонду збільшено на 54237,9 тис.грн або на 20,2 % , спеціального фонду зменшено на 3138,9 тис.грн (9,1%).
Із загального фонду на фінансування програм соціально – культурної сфери міста та державного управління спрямовано 306522,8 тис.грн (95,0 % від загального обсягу видатків), з них на освіту – 108584,3 тис.грн (в тому числі за рахунок освітньої субвенції – 37290,3 тис.грн), культуру – 5336,7 тис.грн, фізичну культуру та спорт – 5145,9,0 тис.грн, державне управління та іншу діяльність у сфері державного управління – 32573,5 тис.грн, соціальний захист та соціальне забезпечення - 154882,4 тис.грн (в тому числі за рахунок субвенцій – 144033,4 тис.грн). Фінансування проводилось виходячи з планових призначень на 2018 рік та потреби головних розпорядників коштів міського бюджету у відповідних видатках. У першочерговому порядку забезпечено видатки на захищені статті. Кошти освоєно у сумі 297274,1 тис.грн або 99,6% до кошторисних призначень, з них на оплату праці з нарахуваннями працівникам бюджетних установ міста – 122996,6 тис.грн, оплату енергоносіїв – 16666,4 тис.грн, продукти харчування - 4318,8 тис.грн, соціальне забезпечення населення – 148447,6 тис.грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року найбільше зросли видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, спожитих бюджетними установами міста – на 24,1% (3238,8 тис.грн), на оплату праці з нарахуваннями – 22,8% (22847,0 тис.грн), соціальне забезпечення – 13,6% (17816,2 тис.грн).
Збільшення обсягу видатків по захищеним статтям пов’язано з підвищенням рівня прожиткового мінімуму, мінімальної заробітної плати та ростом тарифів на комунальні послуги.
За звітний період профінансовано громадський бюджет (бюджет участі громади) на реалізацію проекту « Табір - школа виживання» - на суму 50,0 тис.грн та «Парк турнікового періоду» - 77,8 тис.грн, що становить 100,0% до планових призначень.
Видаткову частину загального фонду міського бюджету виконано за 2018 із заборгованістю на загальну суму 9682,9 тис.грн по видаткам, які здійснюються за рахунок цільових субвенцій (видатки по головному розпоряднику коштів - управління праці та соціального захисту населення міської ради з надання пільг та субсидій населенню на ЖКП), що на 31134,2 тис.грн менше у порівнянні з заборгованістю на 01.01.2018 року.
Виконання головних показників міського бюджету за 2018 рік:
( тис.грн.)
Коди бюджетної класифікації
|
Найменування |
Затверджено на 2018 рік з урахуванням змін |
Виконано за 2018 рік |
Відсоток виконання до планових показників |
||
ДОХОДИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ |
||||||
10000000 |
Податкові надходження |
134666,0 |
142155,6 |
105,6 |
||
11010000 |
Податок на доходи фізичних осіб |
90757,0 |
95985,2 |
105,8 |
||
11020000 |
Податок на прибуток підприємств |
50,0 |
250,1 |
500,2 |
||
14021900 |
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) - пальне |
1300,0 |
1216,4 |
93,6 |
||
14031900 |
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) - пальне |
5100,0 |
4991,8 |
97,9 |
||
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
3600,0 |
4002,2 |
111,2 |
||
18000000 |
Місцеві податки |
33859,0 |
35709,9 |
105,5 |
||
20000000 |
Неподаткові надходження |
4036,4 |
4407,2 |
109,2 |
||
21000000 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
819,5 |
872,4 |
106,5 |
||
22000000 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
2966,9 |
3236,9 |
109,1 |
||
24000000 |
Інші неподаткові надходження |
250,0 |
297,9 |
119,1 |
||
40000000 |
Офіційні трансферти |
187864,6 |
185681,6 |
|
||
41030000 |
Субвенції з державного бюджету |
186519,6 |
|
|
||
41035000 |
Інші субвенції |
1345,0 |
1265,4 |
94,1 |
||
ВСЬОГО ДОХОДІВ: |
326567,0 |
332244,4 |
101,7 |
|||
ДОХОДИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ |
||||||
10000000 |
Податкові надходження |
74,4 |
177,4 |
238,4 |
||
19010000 |
Екологічний податок |
74,4 |
177,4 |
238,4 |
||
20000000 |
Неподаткові надходження |
7752,9 |
7644,8 |
98,6 |
||
21110000 |
Надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва |
|
7,8 |
|
||
24062100 |
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності |
1,0 |
10,1 |
1010,0 |
||
24170000 |
Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту |
1610,4 |
1684,7 |
104,6 |
||
25000000 |
Власні надходження бюджетних установ |
6141,5 |
5942,2 |
96,8 |
||
30000000 |
Доходи від операцій з капіталом |
2189,1 |
2252,8 |
103,0 |
||
31030000 |
Кошти від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності |
54,0 |
54,2 |
100,3 |
||
33000000 |
Надходження від продажу землі і нематеріальних активів |
2135,1 |
2198,6 |
103,0 |
||
|
ВСЬОГО ДОХОДІВ: |
10016,4 |
10075,0 |
100,6 |
( тис.грн)
Коди бюджетної класифікації
|
Найменування |
Затверджено на 2018 рік з урахуванням змін |
Виконано за 2018 рік |
Відсоток виконання до планових показників |
ВИДАТКИ ЗАГАЛЬНОГО ФОНДУ БЮДЖЕТУ |
||||
0100 |
Державне управління |
32891,8 |
32573,5 |
99,0 |
1000 |
Освіта |
110412,3 |
108584,3 |
98,3 |
3000 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення – разом, у тому числі: |
158061,5 |
154882,4 |
98,0 |
|
- допомога сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, тимчасової державної допомоги |
36874,1 |
36553,2 |
99,1 |
|
- надання пільг та субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло, - водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот |
94659,8 |
93260,4 |
98,5 |
|
- надання пільг та субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу |
1924,5 |
1924,5 |
100,0 |
4000 |
Культура і мистецтво |
5386,9 |
5336,7 |
99,1 |
5000 |
Фізична культура та спорт |
5391,8 |
5145,9 |
95,4 |
6000 |
Житлово – комунальне господарство |
8592,8 |
8590,5 |
100,0 |
7413 |
Інші заходи у сфері автотранспорту |
150,0 |
141,5 |
94,3 |
7460 |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури |
2678,3 |
2678,3 |
100,0 |
7610 |
Сприяння розвитку малого і середнього підприємництва |
50,0 |
50,0 |
100,0 |
8200 |
Громадський порядок та безпека |
550,0 |
530,8 |
96,5 |
8700 |
Резервний фонд |
735,6 |
- |
- |
8370 |
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально – економічного та культурного розвитку регіонів |
578,7 |
574,3 |
99,2 |
9730 |
Субвенція з місцевого бюджету на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності |
821,7 |
821,7 |
100,0 |
9700 |
Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів |
3482,2 |
2791,8 |
80,2 |
|
ВСЬОГО ВИДАТКІВ: |
329783,6 |
322701,7 |
97,9 |
ВИДАТКИ СПЕЦІАЛЬНОГО ФОНДУ БЮДЖЕТУ |
||||
0100 |
Державне управління |
1636,5 |
1621,3 |
99,1 |
1000 |
Освіта |
14507,4 |
13934,2 |
96,0 |
3000 |
Соціальний захист та соціальне забезпечення |
382,2 |
351,0 |
91,8 |
4000 |
Культура і мистецтво |
673,2 |
673,1 |
100,0 |
5000 |
Фізична культура та спорт |
540,7 |
538,6 |
99,6 |
6000 |
Житлово – комунальне господарство |
6588,9 |
6517,1 |
98,9 |
7130 |
Здійснення заходів із землеустрою |
93,4 |
- |
- |
7310 |
Будівництво об’єктів житлово- комунального господарства |
979,9 |
46,4 |
4,7 |
7320 |
Будівництво – об’єктів соціально – культурного призначення |
358,1 |
330,7 |
92,3 |
7330 |
Будівництво інших об’єктів соціальної та виробничої інфраструктури комунальної власності |
7424,5 |
1377,1 |
18,5 |
7350 |
Розроблення схем планування та забудови територій (містобудівної документації) |
1246,3 |
780,6 |
62,6 |
7360 |
Виконання інвестиційних проектів |
20,2 |
20,2 |
100,0 |
7460 |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури |
2600,0 |
2600,0 |
100,0 |
7650 |
Проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї |
90,0 |
22,4 |
24,9 |
7670 |
Внески до статутного капіталу суб’єктів господарювання |
621,2 |
621,2 |
100,0 |
8340 |
Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів |
75,4 |
75,4 |
100,0 |
8370 |
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально – економічного та культурного розвитку регіонів |
108,0 |
108,0 |
100,0 |
9700 |
Субвенції з місцевого бюджету іншим місцевим бюджетам на здійснення програм та заходів за рахунок коштів місцевих бюджетів |
1841,8 |
1841,8 |
100,0 |
|
ВСЬОГО ВИДАТКІВ: |
39787,7 |
31459,1 |
79,1 |
Рішення сесії Каховської міської ради від 28.03.2019 № 1592/76 «Про звіт з виконання міського бюджету за 2018 рік» опубліковано на офіційному сайті Каховської міської ради.
Начальник фінансового управління міської ради - О.А.Гончаров
До уваги підприємців міста!
Звіт про виконання міського бюджету за 1 квартал 2019 року