06.12.18
Для здійснення державної реєстрації прав на нерухоме майно, слід звернутися до суб’єкта державної реєстрації або до нотаріуса із заявою.
Заява про державну реєстрацію прав подається окремо по кожному об’єкту нерухомого майна. Виняток: у разі набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду з одночасним набуттям прав на земельну ділянку, на якій вони розташовані, подається одна заява про державну реєстрацію прав на такі об’єкти.
До заяви додаються документи, перелік яких залежить від того, яке право реєструється і документ, що підтверджує внесення плати за реєстрацію.
Документи, необхідні для реєстрації права власності на окремий об’єкт нерухомості (житлове приміщення, квартиру):
1. Паспорт громадянина України, копія
2. Ідентифікаційний код платника податків, копія
3. У разі придбання майнових прав на об’єкт нерухомості документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об’єкта будівництва, є договір купівлі-продажу майнових прав
4. У разі набуття особою безпроцентних облігацій, за якими базовим товаром є одиниця нерухомості, документами, що підтверджують придбання у власність, є договір купівлі-продажу облігацій та документ, згідно з яким здійснилося закріплення
5. У разі участі особи в фонді фінансування будівництва документом, що підтверджує набуття у власність закріпленого за особою об’єкта будівництва, є видана керівником такого фонду довідка про право довірителя на набуття у власність об’єкта інвестування
6. Документ, що підтверджує набуття у власність особою закріпленого за особою об’єкта інвестування, передбачений законодавством (інвестиційний договір, договір про пайову участь, договір купівлі-продажу майнових прав, довідка з кооперативу про членство і сплату внеску в повному обсязі і т.п.)
7. Технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна.
попередня
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ОБ’ЄКТ НЕЗАВЕРШЕНОГО БУДІВНИЦТВА
наступна
Статут ТОВ: алгоритм дій при приведенні у відповідність до нового законодавства.