03.08.21
Інформація по роботі із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому за І півріччя 2021 року
За перше півріччя 2021 року до виконкому Каховської міської ради надійшло 2178 звернень. Із них 94 надійшло з інших інстанцій та 123 з Урядової гарячої лінії. Основні питання, з якими звертались громадяни міста - це надання матеріальної допомоги, вжиття заходів до безпритульних тварин, надання субсидій, відключення від мережі централізованого теплопостачання, ремонт покрівель, видалення дерев, з приводу підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, надання земельної ділянки для будівництва індивідуального житлового будинку, розгляд питань щодо меж земельних ділянок, робота пасажирського транспорту, пільгові перевезення тощо.
На адресу виконкому Каховської міської ради надійшло 386 заяв від ветеранів праці, пенсіонерів та інвалідів. Велика увага приділяється саме цим людям, як найбільш вразливої категорії громадян.
Особлива увага приділялась зверненням, що надходили на адресу Президента України, Кабінету Міністрів, секретаріату Верховної Ради України, народних депутатів України, а також депутатів міської ради.
Більшість вказаних звернень до виконкому Каховської міської ради надходили на розгляд з Херсонської облдержадміністрації.
Питання, з якими зверталися мешканці міста до вищестоящих органів влади це: надання матеріальної допомоги, житлово-комунальна сфера, соціального захисту та інші питання.
Чітко дотримуються графіки особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем міської ради, управліннями та відділами міської ради.
На особистому прийомі побувало 90 мешканців міста. Основні питання, з якими звертались громадяни міста на особистому прийомі - це підвищення тарифу на послуги з централізованого опалення, ремонт житлового фонду, проведення робіт по благоустрою, з приводу якості роботи житлово-комунальних підприємств, питання соціального захисту, робота пасажирського транспорту та пільгового проїзду на міських маршрутах, надання матеріальної допомоги тощо.
Цілодобово при виконкомі працює диспетчерська служба "1505", де диспетчери надають всебічну допомогу мешканцям міста в оперативному вирішенню виникаючих проблем.
Інформація про результати роботи із зверненнями громадян щомісячно на апаратних нарадах доводиться до відома працівників управлінь, відділів та служб. Аналізуються звернення громадян, виявляються та усуваються причини, що породжують їх. Надається практична та методична допомога структурним підрозділам міської ради по роботі із зверненнями громадян: управлінню праці та соціального захисту населення, відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла, відділу містобудування та архітектури, відділу економіки, комунального майна та землі, обліку житла та ін.
Головний спеціаліст загального відділу Ганна ГУРЖЕЙ
попередня
Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому у 2020 році.
наступна
Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Каховського міськвиконкому у 2021 році