З метою реалізації державної політики у сфері туризму, популяризації туристичного, інвестиційного та економічного потенціалу громади, для напрацювання комплексного рішення щодо єдиного стилю візуальної ідентифікації регіону та створення сучасного комплексного бренд-буку Каховської міської територіальної громади, відповідно ст. 22, п. 49 ст. 26, ч.6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Каховської міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Схвалити Положення про використання бренду міста Каховка (додаток 1) та Брендбук міста Каховки (додаток 2).
2. Доручити відділу туризму та охорони культурної спадщини (Карасевич Н.О.) подати Положення про використання бренду міста Каховки на затвердження Каховської міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Гондареву Г.В.
Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
Додаток 1
Рішення виконавчого комітету
Каховської міської ради
від ___________№ ___________
ПОЛОЖЕННЯ
про використання бренду міста Каховка
1. Загальні положення
1.1. Положення про використання бренду міста Каховка (далі - Положення) визначає єдині вимоги щодо використання бренду міста «Каховка. Місто перехрестя шляхів» (стилізований герб міста з зображенням перехрестя шляхів, трьох срібних чотирикутних зірок та хвилястої основи, що символізує річку Дніпро) та суміжних брендів щодо застосування на офіційній і промоційній продукції міста Каховки.
1.2. Положення розроблене відповідно до Конституції України, Цивільного Кодексу України, Законів України «Про інформацію», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про туризм».
1.3. Положення поширює свою дію на виконавчі органи міської ради, комунальні підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, фізичних та юридичних осіб всіх форм власності на території Каховської міської територіальної громади (далі - суб’єкти брендування).
1.4. Основні поняття:
- паспорт стандартів системи візуальної ідентифікації бренду міста Каховки та його суміжних брендів (далі - брендбук) - це інструкція з використання всіх розроблених елементів бренду (додаток 1);
- елементи бренду - логотип, фірмовий шрифт, фірмові кольори, гасло тощо, описані у брендбуці;
- брендування - використання елементів бренду на офіційній та промоційній продукції Каховки;
- офіційна та промоційна продукція міста Каховки - продукція, що виготовляється суб’єктами брендування.
1.5. Логотип не замінює офіційну символіку міста (герб і прапор).
2. Мета Положення
Метою Положення є встановлення порядку застосування розроблених елементів бренду у формуванні позитивного сприйняття міста Каховки серед містян, громадян України та іноземних громадян завдяки уніфікації візуалізованих офіційних та промоційних матеріалів, формування корпоративної культури та цілісного іміджу міста для презентації в Україні та за її межами.
3. Умови та порядок використання бренду
3.1. Технічний та консультаційний супровід застосування брендбуку здійснюється відділом туризму та охорони культурної спадщини управління культури та туризму Каховської міської ради.
3.2. Для забезпечення промоції міста бренд Каховки мають право використовувати на безоплатній основі фізичні та юридичні особи, інші установи та організації:
- як елемент святкового оформлення міста під час державних та міських свят, урочистих церемоній (фестивалі, конкурси, виставки тощо);
- на Почесних відзнаках, грамотах, вітальних листівках;
- на сувенірній продукції;
- на поліграфічній продукції, презентаційних матеріалах;
- як символіку міста Каховки;
- в дизайні веб-сторінок та мобільних додатків;
- у рекламних цілях: на афішах, соціальній рекламі та ін.
4. Вимоги до використання бренду міста Каховка
4.1 Бренд складається із зображення стилізованого герба Каховки та напису «Каховка. Місто перехрестя шляхів». На лазуровому щиті перехрещуються три жовті стилізовані шляхи, зверху - три срібні чотирикутні зірки, одна над двома; внизу синя хвиляста основа, яка символізує Дніпро. Над щитом жовта міська корона з трьома вежами.
4.2. Забороняється видовжувати або зменшувати бренд лише по вертикалі або лише по горизонталі. Зміна розміру бренду передбачає пропорційну зміну розміру всіх його елементів, що утворюють цілісний об’єкт.
4.3. Не допускається внесення змін у розташування елементів, колірне та шрифтове зображення бренду, внесення чужих елементів, невідповідність зображення в цілому.
5. Кольорове та монохромне відтворення логотипу
5.1. Бренд може відтворюватися у трьох кольорах (синьому, жовтому та зеленому) на білому фоні.
5.2. У разі неможливості повно колірного відтворення, використовується монохромне зображення на білому або на чорному фоні.
5.3. При монохромному відтворенні на насичених кольорових основах використовується білий колір (негатив) зображення бренду.
5.4. При розміщенні бренду на фотознімках чи неоднорідних підкладах використовується бренд із заливкою у межах охоронної зони.
Додаток 2